reklama

Eurovízia 2010

Jeden postreh k súťaži Veľkej ceny Eurovízie 2010 z Osla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dobre, nebude to o skladbách, nebude to o našej neúčasti vo finále. Mám a mal som svojich favoritov, Slovensko do finále asi skôr nepatrilo, tak isto ale niektoré iné, ktorí sa tam dostali.

O inom som chcel. Či už má niekto túto súťaž rád (ja v celku mám) alebo nie, včera sa opatilo pozerať aspoň kvôli 7 minútam. Ktorým? Pridám video:

Skupina Madcon, skladba Glow (podľa Wikipedie zvlášť pre túto príležitosť), zábery z celej Európy, na "spojené" tancujúce národy. Skvelé - bez ohľadu na to, či to bolo naživo alebo predtočené (čo predpokladám). Plus zábery do obývačiek, aj do slovenskej. A čerešnička na torte, chlapík tancujúci (či ako nazvať ten jeho pohyb) v Severnom mori, na skale :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.: nepatrí to sem, ale špeciálne kvôli tomu blog písať nebudem. Potešili ma dnes v F1 dve modré autíčka s takými červenými kravičkami na kapote, ako do seba ťukli. Len tak ďalej, supertalent a nástupca M.S. :-D

Peter Kotrčka

Peter Kotrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nič extra. Zoznam autorových rubrík:  OpenSourceFotografovanieCestovanie a iné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu