reklama

Zasa STV - otvorený list

Zasa STV nesklamala - triky na zvysenie sledovanosti ficia ako dive - text bez diakritiky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dobry den, chcel by som sa spytat, ci povazujete terajsi stav serialu "Sila lasky" za pokracovanie? Aspon tak sa to tvrdi v uputavke na tento serial, ktoru som videl na STV. Skusim prirovnanie - ak sa vyberiete na 100 km dlhu cestu, prerusite ju v 60. km, tak znovuvystartovanie z 20. km sa neda povazovat za pokracovanie cesty, prerusenej v 60. km. Podobne podla mna diel cislo 300 (a nieco - podla informacie zo zaciatku serialu) tiez nie je pokracovanim po skoncenom 800 (a nieco - ak sa dobre pamatam) dieli. Osobne mi je to jedno, nakolko tento serial nepozeram, no moja rodina ano a pokladam to za vedome klamanie pravidelnych divakov tohto serialu - zrejme s cielom nahnat si vyssiu sledovanost (ak totiz divak pocuje slovo "pokracovanie", asi sa budem pozerat skor, ako keby tam bola uputavka so slovami "repriza"). Dost smutne, ze taketo triky pouziva televizia, platena z nasich penazi. Rad by som Vas vopred upozornil, ze tento text bude zverejneny aj na mojom osobnom blogu aj s pripadnou Vasou odpovedou. S pozdravom Vas (bohuzial) NEdivak Peter Kotrčka.

Peter Kotrčka

Peter Kotrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nič extra. Zoznam autorových rubrík:  OpenSourceFotografovanieCestovanie a iné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu