reklama

Silvester

Čo sa na Silvestra roku 2009 dalo a čo sa nedalo robiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nuž, u mňa Silvester prepdol. Aspoň čo sa týka slovenských staníc - televíznych aj rozhlasových.

STV - trápna "federálna" show, kde za niečo stál len Miloš so svojim *-ič. Druhý program typicky s reprízami z roku 1974 a podobne

Markíza - program pre cieľovú skupinu 65+, ideálne v kóme

Joj - neprijímam, vlastná tvorba mohla aspoň za niečo stáť

Rozhlasové stanice - samohrajky

Takže pre mňa jedinou vhodnou voľbou boli zahraničné rozhlasové stanice. Českému rozhlasu som dal prednosť v niektorý predchádzajúci rok, tak teraz prišiel na rad náš severný sused. A urobil som dobre - skvelá hudba, kontaktný program s poslucháčmi a zábavné vsuvky "tanečných lekcií" zabezpečili zábavu posledné hodiny tohto roka. To bola moja "šálka kávy". Aj nabudúce teda pri takomto programingu nebudú mať obohrané slovenské stanice (rovnakých pár "celebrít" dookola) šancu.

Peter Kotrčka

Peter Kotrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nič extra. Zoznam autorových rubrík:  OpenSourceFotografovanieCestovanie a iné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu