reklama

Zadarmo v O2 nie je zadarmo

Krátky článok o tom, že, zadarmo v O2 nemusí byť celkom zadarmo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Pozrime sa spoločne, čo sa našlo v cenníku, platnom od dnes:

V prípade zneužitia služby Odporučte a získajte si Poskytovateľ vyhradzuje právo službu Mojim trom novému alebo existujúcemu účastníkovi deaktivovať a spoplatniť za obdobie jej zneužitia. Za zneužitie služby Odporučte a získajte sa pre tieto účely považuje skutočnosť, ak nový alebo existujúci účastník počas užívania služby Mojim trom na tri mesiace zadarmo v období 30dní (O2 Fér s dobíjaním kreditu), resp. jedného zúčtovacieho obdobia (O2 Fér s platbou na faktúru) nevyužíva žiadne iné služby Poskytovateľa (najmä volania, SMS, MMS) mimo beneftu Mojim trom na tri mesiace zadarmo. V prípade straty nároku na službu Mojim trom na tri mesiace zadarmo v zmysle predchádzajúcej vety, nie je možné opätovne aktivovať službu Odporučte a získajte.”

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže – odporučíte zákazníka, získate volania na tri čísla zdarma , ale:

1. Musíte sledovať, aby ste aj Vy a aj Vami odporučený nový zákazník využili nielen tieto bezplatné volania, ale aj nejakú inú službu. Je jasné, o čo O2 ide – ak prevoláte čo i len sekundu (spoplatnenú, mimo balíčka bezplatných volaní), ste automaticky aktívni. A ak ste aktívny, počítate sa do štatistiky. Ale je to samozrejme nefér podmienka, pretože to sa mám ja (ako človek, ktorý odporučil niekoho iného) triasť, či nový zákazník prevolá aspoň tú sekundu, aby mi to nespoplatnili? Je to zasa “akcia”, ktorá je primárne výhodná pre operátora (a jeho štatistiky) a nie pre zákazníka. Som naozaj zvedavý, koľko ľudí prehliadne toto ustanovenie v cenníku a budú prekvapení, ak im za bezplatnú službu príde 6 € (a možno aj podstatne viac, viď. bod 2) účet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. Veta “si Poskytovateľ vyhradzuje právo službu Mojim trom novému alebo existujúcemu účastníkovi deaktivovať a spoplatniť za obdobie jej zneužitia” je rozporuplná a môžu nastať 2 prípady:

2a. Užívateľovi sa deaktivuje bezplatná varianta a spoplatní sa mu plnou sadzbou (6 €) – čo sa však stane, ak vtedy užívateľ nebude mať 6 € kreditu (netýka sa fakturovaných)?

2b. Užívateľovi sa deaktivuje bezplatná varianta a spoplatnia sa mu hovory podľa platného cenníka (čo môže byť menej, ale aj výrazne viac, než 6 €) –čo sa však stane, ak túto sumu nebude mať (netýka sa fakturovaných)?

Peter Kotrčka

Peter Kotrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nič extra. Zoznam autorových rubrík:  OpenSourceFotografovanieCestovanie a iné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu