Niekedy sa až divím, ako si môže spoločnosť Telefónica O2 Slovakia, s.r.o. dovoliť toľko klamstiev, výhovoriek, zvaľovania viny. Sú na tomto trhu tri roky a doteraz na všetky problémy odpovedali zhodne: CHYBA JE INDE.
K tomuto zamysleniu nad chovaním O2 ma prinútilo vyjadrovanie moderátora (Ivan Š.) na O2 fóre. Ako som aj včera napísal, najprv urobili zo zákazníkov (najprv jedného, potom sa pridali ďalší s rovnakým problémom) absolútnych debilov, ktorým sa naraz pokazil mobil, ktorí si "náhodou" naraz nevedia nastaviť služby. Prípadne tu ešte ostala možnosť, že všetky streamingové servery (vrátane napr. youtube) zmenili adresu. V žiadnom (opakujem, V ŽIADNOM) prípade nie je chyba u O2.
A takto sa to opakuje už od začiatku v roku 2007. 2.2. spustili prevádzku, neboli dobíjacie kupóny. Chyba nie je v O2, chyba je v XY (napr. dodávateľ, distribútor, ...). Vtedy som to tak nebral. Jednak som tretiemu operátorovi fandil (bez ohľadu na to, kto by ním bol) a jednak človek bral O2 ako novú skúsenoť - teda možno ešte tak trošku veril, že to nemusí byť ich chyba.
Prišli prvé fakturované služby - O2 (ne)Voľnosť. A hneď s ňou prišli aj prvé problémy s fakturáciou (ktoré O2 sprevádzajú - aj keď v menšej miere - dodnes). Vinník? No predsa Slovenská pošta. Čo na tom, že tá istá pošta každý mesiac prakticky bez problémov doručla milióny faktúr zvyšných dvoch operátorov? Problém bol podľa O2 proste v pošte, ktorá nezvládla doručenie niekoľkých úbohých obálok od O2.
Prečo takéto chovanie? Prečo sa naozaj neprávajú fér? Isteže, vyzerá to zvláštne, ak je tých chýb priveľa (a najmä keby sa ku všetkým hneď priznali). Ale je zapieranie tou správnou cestou? Milé O2, premýšľaj o tom (think about it - pre riaditeľa). Ak si vybuduješ povesť nedôveryhodného operátora (u mňa už takú povesť aj vďaka neodôvodnenému zamietnutiu reklamácie a následnému mlčaniu MÁŠ), si tu zbytočne.