reklama

Prečo mám rád T-Mobile Slovensko, a.s.

Písal sa rok 2001, studený november. Prechádzam sa po Hlavnej ulici v Košiciach a som pevne odhodlaný kúpiť si kartu do mobilu. Áno, viem, je to už dosť neskoro, niektorí ľudia ju majú uz 2-3, niektorí aj viac (začiatky GSM, prípadne ešte NMT) rokov. Ja som mal vtedy 17 a pol roka, spolužiaci predplatenku mali, prečo teda nie ja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Zamieril som do malého Tesca, vyniesol som sa na najvyššie poschodie auž som bol pred stánkom EuroTelu. Tam sa začala moja púť mobilnýmsvetom. Odvtedy som vystriedal veľa kariet a nebojím sa povedať, žetvorím vcelku významný podiel na trhu :-)

Späť k tomu, prečo mámrád PRÁVE T-Mobile, prípadne predtým EuroTel. A prečo som rád, že somsi takto vybral pred 6 rokmi. Keď sa pozriete na moje zápisky v blogu,nájdete hundranie na O2, na Orange, len na T-Mobile nie. Prečo? LeboT-Mobile odpovedal na moje otázky mailom a telefonicky VŽDY správne aúplne. Pretože T-Mobile má skvelé pokrytie svojou sieťou všade tam, kdesom. Orange (a O2 už vôbec) nie. Lebo u T-Mobile mi zatiaľ všetkofungovalo, SMS sa doručili, dovolám sa, zvuk je vynikajúci. U Orange-u(minimálne kvôli signálu) a O2 (tam je to taký mix dôvodov) nie. A eštevďaka PLUS.

Čo to je? Vernostný program od T-Mobile. Ak sinavýšite kredit na easy karte v súhrnnej hodnote 300 korún a viac,získate na ďalších 30 dní volania a SMS do vlastnej siete za 1 SK. A totakto:

Volania od 20:00 do 06:00 a víkendy, teda 98 hodín zo 168 týždenne - 58,3 percenta týždňa

SMS od 06:00 do 18:00, teda 84 hodín zo 168 týždenne - 50 percent týždňa

Žiadne zvýhodnenie je len 10 hodín zo 168 týždenne - necelých 6 percent týždňa

SMS aj volania sú zvýhodnené naraz 24 hodín zo 168 týždenne - 14,3 percenta.

Premňa je to výhodné, nie je to "nekonečný" paušál, ale poteší Zvláštpreto, že aktivácia je zadarmo, teda celých 300 (a viac) korún minieteza služby.

A ešte drobnosť. Teraz sa dá dobiť kredit so 100 percentným bonusom. Takže ceny sa stiahnu na 50 halierov za SMS / minútu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

uvedený text je subjektívny, Vaše skúsenosti s týmto operátorom sa môžu (a iste aj budú) líšiť 

Peter Kotrčka

Peter Kotrčka

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nič extra. Zoznam autorových rubrík:  OpenSourceFotografovanieCestovanie a iné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu